HTML

Gyorsforgalom.

2013.04.18. 22:24 Hét holló

Beköszöntött a jó idő. Reggeli munkába menetel még kocsival történt, estére esőt ígértek a Jósdában. A lakóhely és Ferihegy közötti táv kb. 15 perc, nem nagy ügy. Lámpák alig, a gyorsforgalmin pedig legálisan 90 is lehet a tempó. Kifelé alig, viszont a városba befelé nem könnyű az élet. Mindegy.


Csak annyit tudok elmondani, hogy két agglomerációs sejthalmaz úgy gondolta, jó ötlet lenne elkezdeni előzni egy olyan kocsisort, ami Vecséstől a Lánchídig összefüggő. Az első versenyző teljesítményét még tudtam kézzel is értékelni fékezés közben - mutattam neki, hogy ez egy egypontos gyakorlat volt -, de a második állatkertet már csak szóban tudtam tájékoztatni, mert a kezeimre nagy szükségem volt részint váltó, másrészt kormány ügyekben. Végül is megtudhattam, hogy a gyorsforgalmin remekül elfér három verda is egymás mellett...

Gondoltam kipróbálom mi lesz a reakció, ha állóra fékezem a tragacsot. Így is lett, nem volt nagy kockázat, nem jött mögöttem senki. Közben a tükörben néztem a műsort. Nem volt második felvonás. Visszataps se. Gyakorlatilag eliszkolt a fószer a helyszínről, én meg újra elindultam és összegeztem a tanulságokat.

Ha most belehajtottam volna a szalagkorlátba - amihez még hiányzott vagy 5 centi -, akkor lenne egy negyedmillió károm, tanúk és vétkes rendszáma nélkül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://localhero.blog.hu/api/trackback/id/tr515233982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása