HTML

Local Hero

Mindennapok részletei egy nem ide illő figura életéből.

Friss topikok

Címkék

T-rom.

2018.03.01. 11:16 Hét holló

Már régen gyűlölöm ezt a szutyok céget, szinte zsigerileg, de ma újabb agyvérzést hordtam ki lábon miattuk.

Történt, hogy egy hónapja ujjongó levelet kaptam fenti szolgáltatótól, melyben fanfárok hangja mellett értesítettek, hogy elérhetővé vált nálam egy új TV csomag szolgáltatás. Igaz többért, mint a régi volt, de ezt hagyjuk. Kicsit lejjebb, ötös betűnagysággal, felhívták szíves figyelmemet, hogy a régit - ha akarom, ha nem -, megszüntetik nekem, záros határidőn belül. Hát igen, a világnak haladnia kell.

A család többi tagja sajnos igényt tart a televíziózás legújabb vívmányaira, hát legott intézkednem kellett, hogy a nézhetetlen moslék műsorok és reklámok árja ne apadjon a jövőben sem.

Magentáék ügyfélszolgálata, amellett, hogy időrabló, már nem is az én idegrendszeremnek való, a személyes jelenlétet mellőzném. 2018-ban gondoltam már menni fog, hogy az internetes ügyfélszolgálaton keresztül, kedvenc székemen ülve is megoldhatom magam a díjcsomag váltást. Lelövöm a poént, nem ment.

Bejelentkezésnél kéri az ügyfél azonosítót. Helyes. Számláról megnéztem, beírtam. Akkor most adjam meg a személyes adataimat is, kéri a rendszer. Rendben. Hurrá, bent vagyunk... "Az Ön lehetőségei korlátozottak. Kérjük..." B@ssza meg. Akkor próbáljuk meg egy magasabb szintű azonosítással. Volt itt pár éve valami Trékomfiók csináltatás, akkor hullott ki a hajam. Nézzük csak... Igen, email cím megadva, adjam meg a jelszavam. Ahham. Évek óta nem használtam, biztos eszembe jut, főleg, hogy a formátum tekintetében sem ad semmi segítséget... Hát próbáljuk meg akkor az "Elfelejtett jelszó" menüpontot. Siker! Csináltam újat. Nem árulom el, hogy mit adtam meg, de az a jelszó, ami az olyan jelszavak kérésénél, amikről már rég fogalmam sincs, első mondatként ötlik fel bennem: A ... tudja! Nem jó, kell bele kisbetű, nagybetű, szám! Anyád! Nem baj, kicsit megvariáltam, de a lényeg ugyanaz maradt. Elfogadva. Na, akkor most módosítsunk előfizetést. Csak hol?

A körbe-körbe egymásra mutató linkekre kattintgatás jó szórakozás lehet, ha valakiben még fél óra után is él a remény, hogy a következő link mögött majd ott lesz, amit keres. Igaz, hogy már ötödször látom ugyanazokat a lapokat, de sebaj. Egyszerűen nincs olyan gomb, amire bökve lehetővé válna a változtatás. Van viszont két zsákutca is: 404-es hiba képernyő (nem létező weboldal), meg üres képernyő (keret van, tartalom: fehérvászon) Akinek még volt a kezében az úgynevezett lapozgatós szerepjátékkönyv, az érti mire gondolok. Csak azzal ellentétben itt nem tudom a tíz ujjamat a weblapok között tartani és nem kell dobókocka. Ja, és ott volt helyes megoldás...

Akkor nézzük: Másik böngészővel? Edge, Firefox, Chrome... ugyanaz. Oké, másik számítógépről? Ugyanaz. Hmmm. A telefonos üfsz-ot kihagyjuk, nincs rá egy másik életem, hogy azt a hülye plimpír zenét hallgassam órákig, mert minden ügyintéző foglalt. Online chat. Hajrá! Két perce próbált kapcsolódni, majd kiírta: "Minden ügyintéző foglalt." Naná! Ez rám fért...

Végre jelentkezik egy asszonyka, hogy akkor mi a baj? Felvázoltam. Nem érti. Pontosítsam. Pontosítom. Akkor kezdi sorolni, hogy hova kattintsak. Követem. Tovább, tovább. "És akkor ott van a menüpont, hogy Módosítás". Mondom nincs ott. Épp ez a gond. Kérdezem: Segít, ha küldök képernyő fotót? "Sajnos nem tudunk képet fogadni." Egy telekommunikációs cég???? Öcsém!

Talán egyszerűbb lenne, ha megfesteném nekik csendéletben, vászonra és elvinném személyesen.

Pedig nála működik, írja. Az remek. Vajon az én bejelentkezésemmel nézi, vagy a sajátjával? - töprengek. Tehát - javasolja - azt tudom tenni, hogy felhívom a céget telefonon, vagy pár nap múlva visszahívnak, vagy bemegyek személyesen... Itt leolvadt bennem a reaktor, mára ennyit bírt. Holnapig gondolkodom mit tudok még kitalálni, mert másik szolgáltató nincs, ezzel kell élnem még egy darabig. A konkurencia ugyan kihúzta már az üvegszálat az utcában, de a fények még nem villódznak benne - sajnos...

Ha egyszer lesz másik és jobb szolgáltató, akkor bemegyek személyesen a T ügyfélszolgálatra. El nem mulasztanám azt az élvezetet, hogy élőszóban mondom fel az előfizetésem. Mindenkinek a kurv@ anyja fel lesz sorolva!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://localhero.blog.hu/api/trackback/id/tr8313565511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása