"Kedves Ügyfelünk!
Örömmel tájékoztatjuk, hogy hálózatfejlesztéseinknek köszönhetően már Önnél is elérhető IPTV-szolgáltatásunk, váltson egyszerűen!"
A múlt heti fejgörcsöt kipihenve, ismét kísérletet tettem rá, hogy a szolgáltató által felmondott, megszűnő TV-szolgáltatásunk helyett, egy másik, létező csomagra váltsunk - arra a néhány hónapra, amíg elérhető nem lesz az utcában a konkurens cég.
Ügyintézés szempontjából elbukott az internetes változat, a telefonost már meg sem próbáltuk, maradt a lehetőség, hogy személyes jelenlétünkkel emeljük az ügyfélszolgálat fényét. A sor a szokásos, az ügymenet is.
- Látom jöttek csomagot váltani. (A kezemben volt az értesítő).
- Igen. Van valami szórólap, hogy meg tudjuk nézni, hogy mik a lehetőségek?
- Van, de csak kétféle csomagunk van, szóval könnyű dönteni. (Közben vezet a falon kirakott tartók felé, ahol a papírok vannak)
- Lássuk - vesz le egyet -,hm... ez nem az... ez sem... ez sem... megnézem a pultban.
Visszamegyünk oda, ahonnan jöttünk, rövid molyolás a fiókok között.
- Még sincs. Akkor elmondom. - Szemében kihuny a fény, droidhangra vált és belekezd. - VanazIPTValapcsomagamiben15csatornavanmegacsaládicsomagabbanszáztízcsa...
- Bocsánat, hogy félbeszakítom, ehhez az IPTV-hez szükség lesz valamilyen hardveres változásra is a lakásban, a mostani állapothoz képest?
- Igen! Másik kábeleket húzunk ki és egy set-top boxot is kell telepítenünk a...
- Minden jót!
Örömmel tájékoztatom a kedves közönséget, hogy ezek szerint március 31-e után lakásunkban bizonytalan időre megszűnik a szemétáradat és előre törnek a könyvek... A fejlődés megállíthatatlan!